Sunday, October 13, 2013

Everyone Makes Mistake .


Assalamualaikum & Annyeonghaesayo





Alhamdulillah I'm still alive, still breathing..
Say "Hye'' to the world. Letih doe baru balik pergi pejabat
 pos, boleh tahan lar ngantuk nye duduk kat dalam tu.
Tetiba rasa macam nak demam ni buat aku
 lemah semangat jer nak menaip. :'(



Semua orang pernah melakukan kesilapan kan?
Yer..termasuk aku jugak. Aku buat kesilapan yang boleh
dikategorikan teruk kut. Aku rasa tak yah tahu lah apa yang aku
buat tu, biar aku dengan dia jer yang tahu. Lain yang diharap lain jadinye
.Hmm..Sumpah aku sedih, aku kecewa. Tapi apa aku boleh buat.
Aku redha, dengan lapang dada aku terima seikhlas hati apa
pun yang terjadi walaupun kekadang ia menyakitkan hati aku sendiri.
Sebab aku tahu setiap yang terjadi ada hikmah di sebalik nye kan?


Secara jujurnye, dari kesilapan tu jugak yang banyak menyedarkan aku.
Aku untung sebab aku sedar ketika dia masih bersama aku. Alhamdulillah :)
Aku lebih menghargai,menghormati, dan lebih tenang. Tapi yang sedihnye,
kami tak macam dulu. Mungkin sebab jarak kut, lepas tu masing-masing busy 
dengan pelajaran.  Tapi aku kena sabar, kena kuat untuk pulihkan 
dia balik. Aku tahu dia kecewa. Dan aku faham sangat perasaan dia.
Tapi dia pun kena berusaha jugak. Takkan aku sorang jer. 



Dan aku tahu, sebab hal tu jugak yang menyedarkan dia jugak.
Tapi dia beruntung, sebab walau apa pun terjadi, macam apa pun
keadaan dia. Aku tak pernah tinggalkan dia pun. Dan dia juga
tahu diri aku ni macam mana, sifat aku macam apa. Apa yang
aku tak suka, apa yang aku suka, apa yang aku boleh makan dan
apa yang aku tak boleh makan semua- semua lah dia tahu. Yup sebab
kami terlalu rapat. Tapi bila jadi macam ni tu yang menyedihkan dan
menyakitkan aku.. Tapi dia pun dah beransur pulih, Alhamdulillah.



Aku harap lepas ni, aku atau dia takkan ulang kesilapan
yang sama balik.Banyak aku belajar wei. Tu dah lebih 
daripada cukup dah. Terseksa kut jiwa aku. Stress tahap
gaban, rasa macam nak hantuk-hantuk kepala aku biar terburai
lepas tu K.O. *idea yang menyakitkan 8 :3


Haa. aku rasa setakat tu jer kut aku nak luahkan yang
terbuku dalam hati nim.. Penat sebenarnye ni :)
Eh..bestnye berangin kat dalam bilik aku ni, lepas tu
layan lagu One Republic- "If i lose myselft "
Lahai indahnye dunia.. Aurrmm ;*


Looking back, makes me smart.
Looking forward, makes me mature.
Looking down, makes me wise.
Looking UP, makes me strong.


I was smiling  yesterday, I am smiling today
and I will smile tomorrow. Simply because
life is too short to for anything.



As long as you love me. Thank. Bye :*

*mohon maaf paling sejuta entry dah rojak plus merapu, haha*

No comments:

Post a Comment

Drop your words below . Thank you tau :)