Wednesday, May 28, 2014

Wordless Wednesday a.k.a Rabu .



Assalamualaikum gaisss, pe-ka-bo ? Jarang bebenor den hupdate sekarang ni yor? Busy memanjang-jangg gituuu. Al-maklum maklumat lah den sibuk bekerja, buat itu ini. Makin panjang pulak ayat merapu ala-ala bombastik aku tu --''. Akhir sekali. Aku nak bedroom macam kat bawah. Pinkkk gituuu. Boleh buat aku separuh gila, eh bukan separuh tapi sepenuhnya gila. Hahaha.. Nakkkkk! 



Dream house tak mampu. Nahhh ambik kau dream bedroom. Haha :D



Nota kaki : Esok last day aku kerja. Haiiishhh nampaknya dah tak boleh bermadu kasih dengan rakan seperjuangan aku tu, Adda. Nanti kalau aku takder, jangan cakap seseorang pulak. Nanti karang apa pulak yang orang cakap. Hahaha. :D



Seksi. Eh silap. Nak taip sekian jadi seksi. Sekian kesekian kali. *gila* Hahaha . Kbye :)



3 comments:

  1. hehe sama la kita kan..jarang update blog dah hukhukhuk..

    ReplyDelete
  2. nak jugak blik mcm tu..tp nk tukar jd kaler peach boleh? *wink2 :P

    ReplyDelete
  3. wahhh !!! comelllll.. ~ my dream bedroom too.. pehhh ,, ~ bila nk dapekk rase cenggini neh.. haha

    btw datang follow sini #418 =)

    ReplyDelete

Drop your words below . Thank you tau :)