Friday, March 1, 2013

Setahun Sudah! :)

.....Assalamualaiku.....
Hye dan salam jumaat kepada blogger yang sudi singgah blog aku^_^.
Jumaat adalah hari yang baik dan ketua bagi hari-hari yang lain...
tpi...hari nim jugak merupakan hari yang sangat bermakna bagi aku!
Akhirnye..genap sudah setahun our relationship..horeeeyyy!
weeeeee!!aku happy sangat-sangat..*excited gilerrr nye aku!*
Tapi sebelum tuw..aku dah spend time buat beberapa rangkap lirik lagu
 A Thousand Year by Christina Perri..jOm test suara korang..hihi..=)



Wahhh..5 star aku bagi kat korang yang sporting....^_^
Best kan lagu tuw..aku suka nyanyi time dilanda keboringan..hahaha
Ehhh..semakin melarat lar plak ayat merapu aku nim kan?haha
*alamak!terkeluar tajuk sudah*hihihi..maaf okey..??



Back to the tittle..aku bersyukur sangat-sangat sebab aku di
kurniakan kesabaran dan ketabahan dalam menjalani dugaan..
cabaran dalam hidup aku..Alhamdulillah...dan..
aku nak cakap terima kasih kat Mr.D aku tuw sebab sudi
melayan kerenah aku..marah bila aku wat salah..sudi bahagiakan
hidup aku..selalu wat aku ketawa..menangis..*manja :p*
Thank sangat-sangat..saya sayang awak*tak malu lar aku nih!*



Banyak hal yang kita lalui bersama kan?banyak kenangan yang kita
cipta bersama kan?aku hargai sangat..maybe aku tak kan lupakan
sampai bila-bila..sebab bila aku ingat..tetiba jer aku tersenyum..
sweet kan??hahaha^_^..aku sempat edit gambar kitaorg..
tengok jer kat bawah...-->








Cehhhhh..ditimpa persaan aku kan?hahaha
aku tak nak upload banyak-bnanyak takut korg sakit mata jer 
tengok gambar aku..haha..tuw jer..

.....and.....

aku buat nih..


comel kan??hahaha
Ok..setakat tuw aku menaip..tangan dah lengoh_ii..
Ok sekian dari aku..dan...
Salam sayang!





No comments:

Post a Comment

Thank you for reading. Leave your comment below :)