Wednesday, March 6, 2013

1st GA by MG

Say Hye n hallo-hallo blogger!^_^
Rajin pulak aku menaip hari nim..hihihi..*buat amal lah*
Ok hari nim aku jOin GA nim 1st GA by MG..huhu
Kalau nak jOin klik jer "sini sini sini"
  • Apa kata MG bagi JAM TANGAN kat Mr.Tunang tuw..hihi
Tak kisah yang mahal kew murah tapi fungsi nye sama jer ka?
Setiap kali Mr.Tunang MG tengok jam kat tangan pasti akan teringatkan MG..hihi
Pasti Mr.Tunang akan lebih menghargai masa..*poyo jer adik kan?*haha
  • Atau..bagi PERFUME jer..*adik pom pernah bagi*haha
Lelaki memang suka wangi-wangi..huhu..selain tuw boleh lar save ckit bajet MG..
and..pasti lebih mudah untuk MG mengesan Mr.Tunang tuw dari
bau perfume yang MG bagi..haha
  • Atau..bagi FRAME GAMBAR MG dengan Mr.Tunang
Pasti MG boleh save bajet..dan boleh lar digantung bila MG naik rumah
baru nanti...abadikan gambar MG dengan Mr.Tunang kat frame tuw..
*pasti sweet cangat*..^_^
Tuw jer idea yang adik ada..haha..adik pom bukannya
"pro" dalam hal-hal macam nim..hihi
Dan 2 0rang yang aku nak tag ialah kak Heirizaliyana dan Radhiah..
Soo..kepada blogger yang np jOin tuw boleh lar
ikut serta..mudah jer syarat-syarat nye..
jOmm!!

4 comments:

  1. Dtg dr GA yg sama,follow awk n goodluck ;)
    http://kecikyangkepoh95.blogspot.com/2013/03/1st-ga-by-mg.html

    ReplyDelete
  2. goodluck ya.. :)

    meh la singgah blog akk kalau sudi.. ^_*

    http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/03/1st-ga-by-mg.html

    done follow here..

    ReplyDelete

Drop your words below . Thank you tau :)