Friday, May 17, 2013

"Happy Birthday Sayang"

Assalamualaikum and Salam Jumaat :)



"Happy  Birthday Sayang"
Today is Mr.D birthday..tepat pkul 12 mlm aku
send text wish birthday dia..tapi aku tak taw masalah hapew
mesej yang aku send tuh tak sampai..sedih gler kut..sampai kering kredit
aku send text yang same bertubi-tubi..haha..Aku bukan jenis yang ego..
aku selalu mengalah dengan orang yang aku sayang..tak kan aku lupa nak 
wish..dia dah macam VIP  dah dalam hidup aku naa..tak mungkin and
takk kan mungkin aku lupa birthday dia..nasib baik awak faham :)


Last year..aku dah bagi hadiah..tahun nim..akan datang yer..
sabar yer sabar..haha..saya tahu apa awak suka..hihi..
Petang nanti kita dating oke?awak belanja saya..haha
Awakk..saya bahagia dengan awak *janga muntah k* :p



#Mr.D




Dearly Mohd Firdaus,
"Happy Birthday Sayang"saya harap awak bahagia dengan saya..saya taw awak marah sebab awak sayangkan saya..awak ambik berat tentang saya..saya tak kisah..tak pernah kisah pom awak nak marah saya..saya tak pernah lawan awak sebab saya hormat awak..sebab saya taw salah saya,saya dah kenal sanagt dengan sikap awak..haha.Kita memang banyak persamaan..yup..saya teruja sangat..Saya harap awak belajar rajin-rajin..dapat pointer tinggi.dapat capai impian awak..yang tuw jer saya nak tengok..saya nak tengok awak berjaya..nak sangat..Sejujur nye..saya sayang awak:) .Lastly,i dont wanna lose you now Firdaus :)


lot of love :
Mrs.D



Oke..Trimas..Bye :D


5 comments:

Thank you for reading. Leave your comment below :)