Monday, May 20, 2013

Please Lar Wei :p




Assalamualaikum..




Kenapa mata aku tak ngantuk?kenapa wahai mata?
Please jange buat macam nim..nanti jadi mata panda kan ko nak?
Tak nak kan?Soo..please be nice with me..aku kena sekolah besok..
tak nak ngantuk-ngantuk dalam kelas..aku nak fokus taw tak?
Sesapa yang megalami hal sebegini..selalu jadi "burung hantu"
memalam buta nim..yeaah! kita geng..wahaha..


Aku dah tak taw nak buat apew..soo aku decide
on blog and main coding-coding jap..yang aku naik heran kan..
kenapa and apa masalah bloglist aku nim erk?semua link lost..
adehhh..aku malas dah nak godek-godek..sambung besok
jer lah..nak sambung meroyan memalam buta balik..
Ohh..sebelum terlupa..Thank kat sesapa yang sudi bagi tips
kat aku macam mana nak jatuh cinta dengan subjek "Matematik".
dah mula jatuh cinta taw..hihi..Thank :D



Entry sedikit merapu malam nim..hihihi..
biasalah budak tak cukup tidur memang macam nim kew?
haha..Ok..stop..dah melarat nim :p


K..Gumawo..Chingu :)
Good Night :p


1 comment:

  1. Kalau tak boleh tidur, try solat sunat or baca buku. Lepas tu mesti ngantuk. hehe

    ReplyDelete

Thank you for reading. Leave your comment below :)