Sunday, April 7, 2013

Penat tapi Best ^^



.....Assalamualaikum.....
Annyeonghaseyo!dear sweetie blogger..hik3
Dah 2 hari aku tak update..sempat buka kejap jer.. :D
Aku tersangat lah letih..sOo..besok aku sambung bw n follow-
memollow korang yang sudi tinggalkan link di cbox aku tuh :p


Ok..tak nak kasi letih macam mana sihhhh..jadual padat giler
2 hari nim..hihi..mengalahkan PM jerk aku nim..kah3..
Kelmarin from Besut to Terengganu and straight to Kuantan..
pukul 2.a.m baru sampai rumah..adoiii..mengantuk gilerr aku..
Hari nih..bangun punyerlah awal sebab nak temankan bestie aku pegi 
sekolah..berjam jugak kitorang kat sekolah..muehehe..



Lepas balik jer sekolah..terus balik rumah..
Bertungkus-lumus aku sebab aku kena pergi ke Jerteh plak..
Best sangat..my bestie belanja aku dan Mr.D aku makan kfc sempena
nak sambut birthday aku yang akan datang tak lama lagi..hihi
my bestie dah nak p KL dah..mesti aku rindu dia kalau sambut birthday 
tanpa dia..hihi..tak sempat pom nak snap pic sebab aku malu  kau 
bawak kau punyer Flying man *nickname*kih2..kalau
dengan geng bas sekolah kita jer..confirm!aku yang paling giler 
snap pic kan?hahaha.Btw..thank yayunk.. <3


Ohh..kalau cerita pasal "BIRTHDAY" nim..teringat peristiwa
tahun lepas..hahaha..punyer lah nakal aku masa sekolah dulu..
nak taw peristiwa nim???nanti aku citer di entry birthday aku tak lama
lagi..hihi..tergelak sorang-sorang aku kalau diingatkan kembali :p



nota pink : Tak sabar nak tunggu birthday aku..hihi
nak sambut ke tak?insyallah sambut ..kan best kalau boleh
 sambut birthday dengan blogger kan?hihihi..


Ok..mata dah ngantukk sebab tak cukup tidur semalam..
Soo..aku nak p cukupkan tidur aku nih dulu yer..haha
dengan sepatah dua kata dari aku..Sekian and Gud nite!
xoxoD ^_6


1 comment:

Thank you for reading. Leave your comment below :)