Monday, April 15, 2013

Wordless Monday : Sad Story



...Assalamualaikum...
Hye and Annyeonghaseyo dear cute plus sweet blogger..
Today i'm still alive..still breathing..Alhamdulillah..sYukur ^^
Wordless Monday aku hari nim naaa..kih2..
Tadi aku ada tengok clip lOve story yang sedih gilerr kut..
sangat menyentuh perasaan aku..rasa mau nangis maaa..haha
and tak salah aku share ngn korang :D


Soo..jOm spend time korang dalam 15minute jer..
layan benda nih..hihi..yang tak kuat semangat tuh..
harap sabar dan tabahkan hati lar yerr..haha
and tolom standby kan sekotak tisu..kih2
jOmmm! ^_^



sumber : YOutube.


Harap-harap aku tak jadi lar macam nim..
menyesal tak sudah jawabnya..
Aku hargai apa yang aku ada sekarang..
Alhamdulillah ^_^


Attention : Nim benda baik oke..gambar jer yang seksi..haha
kalau benda tak baik aku takkan share..sama-sama ambil iktibar :D


Sekian dari aku..
Thank a lot dear..xoxoD ^_6

3 comments:

  1. dayah, mmg sedih video nyh, byha da tgk da :)

    ReplyDelete
  2. hargailah org yg sentiasa ada disekeliling kita..yg menyayangi kita sebelum mereka tiada~ huhuTT__TT

    ReplyDelete

Thank you for reading. Leave your comment below :)